Leidinio numeris:

2014.10.29 (148/2014)

Rodyti

Nuomonė ::

Supainioti prioritetai

Rinkodaros, reklamos, viešųjų ryšių paslaugų bendrovės verslininkus tikina galinčios išgydyti kone nuo visų jų verslus kamuojančių ligų. Rinkodaros reikšmė kiekvienam verslui šiandien taip išaukštinta, kad be jos, regis, pradėti verslo nė nėra prasmės. Tačiau ar tikrai reklamos ir rinkodaros strategijos gali padėti verslui, kuris neturi klientams ko pasiūlyti? Gražų popierėlį išvyniojęs klientas galiausiai vis tiek pamatys, kad saldainis ne toks, kokį jam žada, tai kodėl tuomet pradedama ne nuo to galo? Norint ką nors išpopuliarinti, visų pirma reikia turėti, ką populiarinti. Apie tai šios dienos „Mano verslo“ puslapiuose kalba Anatolijus Kirjazovas, Šiaulių autoservisų asociacijos vadovas, ir Jolanta Mačiulienė, Kirpėjų ir grožio specialistų asociacijos prezidentė. Šių pašnekovų atstovaujamos verslo nišos Lietuvoje yra vienos populiariausių, tačiau vieni verslininkai visų klientų aptarnauti net nespėja, o kiti tikisi, kad jiems pakaks gražaus fasado, o ne kokybiškų paslaugų, tad klientų nuolat stokoja. „Yra prašmatnių, įspūdingo dizaino salonų, tačiau jie tušti. Mano manymu, negali salonui vadovauti žmogus, kuris niekaip nesusijęs su grožio industrija“, – aiškina p. Mačiulienė.

Gražų popierėlį išvyniojęs klientas galiausiai vis tiek pamatys, kad saldainis ne toks, kokį jam žada.

Gali reklamuotis turintis gražiausią aplinką, visiems klientams išverdantis kavos, darbe naudojantis tik geriausias, sveikiausias, brangiausias kosmetikos priemones, tačiau negalėdamas gražiausiai kirpti ar šukuoti tik išmesi reklamai pinigus lyg į balą. Kiekvienam versle yra daugybė labai svarbių dalykų, tačiau nė vienas jų nėra svarbesnis už kokybę: darbuotojų profesionalumą, nepriekaištingas paslaugas ir prekes. Visa įmonės rinkodara turėtų remtis galėjimu pasiūlyti aukščiausią kokybę. Apie ją klientams turėtų kalbėti ir bendrovės pavadinimas ar prekės ženklas. Žinoma, sumani reklama klientų pritrauks ir didžiausiems nevykėliams, tačiau visi jie, savaime suprantama, bus vienkartiniai. Pirmieji nusivylę klientai reklamos kampaniją sugriaus gal net greičiau nei baigsis sutartis su reklamos agentūra.