„Nuspręsta, kad reikia lengviau įsimenamo prekės ženklo“, – pasakoja
Vilmantas Andziulevičius, Vilniaus
bendrovės „Paliūčio baldai“
direktorius.
Jis paaiškino, kad anksčiau bendrovės gaminami baldai
buvo skirti mažesnes nei vidutines pajamas gaunantiems
klientams.
Tačiau pernai gamyba buvo perorientuota ir dabar produkcija skiriama
vidutines ir aukštesnes
pajamas gaunantiems pirkėjams.
Tačiau
juridinis bendrovės pavadinimas, pasak vadovo, nėra labai išskirtinis,
be to, painiojamas su tų pačių
akcininkų valdoma
guminės avalynės gamintoja „Paliūtis“. Naujas prekės ženklas „Hoffis“
aiškiau atspindi
bendrovės gaminamus virtuvės, namų bei biuro
(angl. „home“, „office“) baldus ir yra įsimintinesnis, sako p.
Andziulevičius.
Dirbti
su „Hoffis“ vardu gamintojai pradeda jau šią savaitę. Tikimasi, kad
ateityje tai padės didinti
pardavimus.
„Numatėme reklamos
planą, bet vien jo neužtenka. Svarbiausia dabar garantuoti norimą kokybę
ir laikytis duotų
pažadų. Tada ir tas prekės ženklas be ypatingų
reklamos akcijų sustiprės“, – tiki vadovas ir primena seną
taisyklę,
kad apie gerą pirkinį klientas pasakys dešimčiai kitų, o apie blogą
sužinos visas pusšimtis.
Perka daugiau
Bendrovė
gamina baldus pagal užsakymus, taip pat užsiima baldų furnitūros,
laminuotų medžio drožlių plokščių
prekyba.
Joje dirba apie 30 darbuotojų, metinės pajamos siekia daugiau nei 3,5
mln. Lt.
Svarią apyvartos dalį, pasak vadovo, sudaro pardavimai baldų
salone „Baldų rojus“ Vilniuje, kur gamintoja
nuomoja
prekybos plotą. Čia, priešingai nei tikėtasi, ir buvo sulaukta daugiau
vidutines ir aukštesnes
pajamas gaunančių klientų.
Svarstomos
galimybės panašią pardavimo vietą atidaryti ir Klaipėdoje.
O
štai planų eksportuoti „Paliūčio baldai“ neturi. Tam ir gamyba turėtų
būti pigi, ir įrenginiai našūs, o
bendrovės niša
– kokybiški, individualiai pritaikyti, bet nepigūs baldai. Be to, kaip
rodo rezultatai,
pardavimai vietos rinkoje taip pat auga.
„Šiuo
metu pardavimų augimas siekia apie 30%. Su dabartiniais darbuotojais
pagal jau pasirašytus ir
planuojamus pasirašyti užsakymus darbo
turime iki spalio“, – skaičiuoja p. Andziulevičius.
Statistikos
departamentas fiksuoja, kad šiemet auga viso baldų, apšvietimo įrangos
ir kitų namų ūkio prekių
sektoriaus paklausa. Per
pirmąjį metų ketvirtį tokių prekių specializuotose parduotuvėse buvo
parduota
maždaug 35% daugiau nei tuo pačiu metu pernai.
Leidinio numeris:
2014.06.04 (85/2014)
Pramonė
Su nauju vardu labiau kris į akis
Virtuvės ir biuro baldus gaminanti UAB „Paliūčio baldai“ dar šią savaitę
planuoja rinkai prisistatyti su prekės ženklu „Hoffis“. Naujas
pavadinimas klientams turėtų labiau įsiminti, o ilgainiui, tikimasi,
padėti didinti ir pardavimus.
3,562 Lt
Tokios buvo UAB „Paliūčio baldai“ pardavimo pajamos
pernai, šiek tiek didesnės nei 2012 m.
ŠALTINIS:
BENDROVĖS DUOMENYS