Leidinio numeris:

2014.06.04 (85/2014)

Rodyti

Pramonė

Su nauju vardu labiau kris į akis

Virtuvės ir biuro baldus gaminanti UAB „Paliūčio baldai“ dar šią savaitę planuoja rinkai prisistatyti su prekės ženklu „Hoffis“. Naujas pavadinimas klientams turėtų labiau įsiminti, o ilgainiui, tikimasi, padėti didinti ir pardavimus.
„Nuspręsta, kad reikia lengviau įsimenamo prekės ženklo“, – pasakoja Vilmantas Andziulevičius, Vilniaus
bendrovės „Paliūčio baldai“ direktorius.
Jis paaiškino, kad anksčiau bendrovės gaminami baldai buvo skirti mažesnes nei vidutines pajamas gaunantiems
klientams. Tačiau pernai gamyba buvo perorientuota ir dabar produkcija skiriama vidutines ir aukštesnes
pajamas gaunantiems pirkėjams.
Tačiau juridinis bendrovės pavadinimas, pasak vadovo, nėra labai išskirtinis, be to, painiojamas su tų pačių
akcininkų valdoma guminės avalynės gamintoja „Paliūtis“. Naujas prekės ženklas „Hoffis“ aiškiau atspindi
bendrovės gaminamus virtuvės, namų bei biuro (angl. „home“, „office“) baldus ir yra įsimintinesnis, sako p.
Andziulevičius.
Dirbti su „Hoffis“ vardu gamintojai pradeda jau šią savaitę. Tikimasi, kad ateityje tai padės didinti
pardavimus.
„Numatėme reklamos planą, bet vien jo neužtenka. Svarbiausia dabar garantuoti norimą kokybę ir laikytis duotų
pažadų. Tada ir tas prekės ženklas be ypatingų reklamos akcijų sustiprės“, – tiki vadovas ir primena seną
taisyklę, kad apie gerą pirkinį klientas pasakys dešimčiai kitų, o apie blogą sužinos visas pusšimtis.

Perka daugiau
Bendrovė gamina baldus pagal užsakymus, taip pat užsiima baldų furnitūros, laminuotų medžio drožlių plokščių
prekyba. Joje dirba apie 30 darbuotojų, metinės pajamos siekia daugiau nei 3,5 mln. Lt.
Svarią apyvartos dalį, pasak vadovo, sudaro pardavimai baldų salone „Baldų rojus“ Vilniuje, kur gamintoja
nuomoja prekybos plotą. Čia, priešingai nei tikėtasi, ir buvo sulaukta daugiau vidutines ir aukštesnes
pajamas gaunančių klientų.
Svarstomos galimybės panašią pardavimo vietą atidaryti ir Klaipėdoje.
O štai planų eksportuoti „Paliūčio baldai“ neturi. Tam ir gamyba turėtų būti pigi, ir įrenginiai našūs, o
bendrovės niša – kokybiški, individualiai pritaikyti, bet nepigūs baldai. Be to, kaip rodo rezultatai,
pardavimai vietos rinkoje taip pat auga.
„Šiuo metu pardavimų augimas siekia apie 30%. Su dabartiniais darbuotojais pagal jau pasirašytus ir
planuojamus pasirašyti užsakymus darbo turime iki spalio“, – skaičiuoja p. Andziulevičius.
Statistikos departamentas fiksuoja, kad šiemet auga viso baldų, apšvietimo įrangos ir kitų namų ūkio prekių
sektoriaus paklausa. Per pirmąjį metų ketvirtį tokių prekių specializuotose parduotuvėse buvo parduota
maždaug 35% daugiau nei tuo pačiu metu pernai.


3,562 Lt
Tokios buvo UAB „Paliūčio baldai“ pardavimo pajamos pernai, šiek tiek didesnės nei 2012 m.
ŠALTINIS: BENDROVĖS DUOMENYS