Leidinio numeris:

2013.11.19 (204/2013)

Rodyti

IT

Kasdien Lietuvoje pradeda dirbti naujas „Barclays“ darbuotojas

Britų banko „Barclays“ IT centras rengiasi naujam, jau galima sakyti „eiliniam“, plėtros etapui. Tačiau iš tiesų tai nėra visai paprastas projektas.
Jo paskirtis yra Vilniuje įsikūrusiame centre įdiegti reikalingas priemones, padėsiančias banko grupėje
įdiegti bendrą organizacinę kultūrą ir vertybes. O konkrečiau, tai planuojama išplėsti paslaugų centro veiklą
Lietuvoje: aprūpinti jį papildoma nauja infrastruktūra ir įranga, sukurti dar 80 darbo vietų.
Paslaugų centre bus įdiegtos naujausios technologijos, vadovaujamasi pažangiais vadybos metodais, visi naujai
priimti darbuotojai bus apmokyti. Į paslaugų centro plėtrą šįkart bus investuota ne mažiau kaip 8,9 mln. Lt:
iš jų 7,5 mln. Lt banko pinigai, o likusi dalis (1,39 mln. Lt) – ES parama.
Dar 2010 m. „Barclays“ už suteiktą ES paramą įsipareigojo per 5 metus į IT centrą Vilniuje investuoti ne
mažiau kaip 20 mln. Lt ir iki 2011 m. pabaigos sukurti ne mažiau kaip 250 darbo vietų.
Įsipareigojimas jau seniai yra įvykdytas. Šiuo metu „Barclays“ Lietuvoje dirba daugiau kaip 1.100
darbuotojų.

Samdo geriausius
„Barclays“ siekia samdyti geriausius darbuotojus. Lietuvoje yra puikių specialistų IT ir kitose srityse. Iki
šiol „Barclays“ Lietuvoje samdė vidutiniškai po vieną darbuotoją kasdien. „Barclays“ ateities planuose –
toliau veikti ir plėstis Lietuvoje, įgyvendinti gerąją paslaugų centrų praktiką ir prisidėti prie Lietuvos
darbo rinkos plėtros“, – sako Giedrius Dzekunskas, „Barclays“ Technologijų centro vadovas.
Britų bankas „Barclays“ lapkričio 14 d. pranešė, kad dėl tarp klientų populiarėjančio naudojimosi
automatizuotomis paslaugomis Jungtinėje Karalystėje mažina banko skyrių skaičių ir atsisako 1.700 darbuotojų.
Ponas Dzekunskas sako, kad banko plėtra su šiuo optimizavimo planu Jungtinėje Karalystėje tiesiogiai nėra
susijusi.
„Tai nėra susiję. „Barclays“ Lietuvoje pelnė nepriekaištingą reputaciją technologijų ir operacinių paslaugų
srityje, dėl to organizacijai tolesnė plėtra šioje šalyje yra natūralus žingsnis į priekį“, – komentuoja p.
Dzekunskas.

Siekia tapti „Go-To“ banku
Šiuo metu Lietuvos verslo paramos agentūroje vertinama banko paraiška gauti ES paramą per Ūkio ministerijos
administruojamą programą „Invest LT+“. Paraiškos apraše nurodoma, kad britų bankas šiuo metu siekia įdiegti
bendrą organizacinę kultūrą ir vertybes. „Barclays“ mato būtinybę suvienyti darbuotojų mąstymą, suderinti
darbo būdus ir procesus tarptautiniu mastu visuose verslo vienetuose, taip bus įgyvendinta vizija tapti „Go-To
“ banku. O viena iš programos įgyvendinimo priemonių – projektas, kurį vykdant bus išplėsta Vilniuje esančio
„Barclays“ Technologijų centro apimtis.
Bendrovė komentare paaiškino, kad technologijos yra vienas iš pagrindinių variklių pokyčiams inicijuoti, tiek
gerinant veiklos efektyvumą ir klientų aptarnavimą, tiek plėtojant naujas paslaugas ir sistemas.
300 metų bankininkystės patirtį turinti įmonių grupė aptarnauja per 48 milijonus klientų daugiau nei 50-yje
pasaulio šalių. Grupėje dirba daugiau nei 140.000 darbuotojų. 2012 m. duomenimis, „Barclays“ pagal valdomą
turtą (2,4 trln. USD) buvo 7 didžiausias pasaulio bankas.


Giedrius Dzekunskas, „Barclays“ Technologijų centro Vilniuje vadovas: „Barclays“ Lietuvoje pelnė
nepriekaištingą reputaciją, dėl to organizacijai tolesnė plėtra yra natūralus žingsnis į priekį.“

Juditos Grigelytės nuotr.