Visi žino, kad su malonumu ir pasimėgavimu atliekamas darbas visuomet
eisis greičiau ir lengviau, bus
padarytas geriau. Tokia pati
taisyklė paprastai galioja ir versle: savo darbu patenkinti ir
besimėgaujantys
darbuotojai visuomet dirba geriau nei tie, kurie
yra viskuo nepatenkinti. Tiesa, darbuotojo laimė versle,
kitaip
nei jo asmeniniame gyvenime, dažniausiai priklauso ne nuo jo paties, o
nuo vadovo. Kodėl laimingas
darbuotojas geresnis?
Aptarnavimas.
Vienas puikiausių dalykų – klientų aptarnavimo srityje dirbantys
laimingi darbuotojai. Su
laimingu ir besišypsančiu darbuotoju
bendraujantis klientas visuomet juo pasitikės labiau, pirks daug noriau.
Tiesa,
didelė įmonių dalis būtent šioje srityje taupo, aptarnaujantiems
darbuotojams moka mažiausiai. Niekas
neabejoja, kad mažai
uždirbantis darbuotojas – nelaimingas darbuotojas. Pagalvokite apie tai.
Ar tikrai
klientus parduotuvėse aptarnaujantys žmonės yra žemiausia
grandis?
Nuomonė. Laimingi darbuotojai visuose savo gyvenimo
žingsniuose apie įmonę atsilieps tik teigiamai. Labai
lengva
apskaičiuoti, kokią įtaką viešajai nuomonei apie bendrovę turi jos
darbuotojai. Šimtas savo darbovietę
giriančių samdinių yra
pačios geriausios ir įtikinamiausios reklamos skleidėjai.
Lojalumas.
Laimingas darbuotojas savo įmonei yra lojalus. Tai reiškia, kad net už
didesnę algą jį pervilioti
konkurentams būtų be galo
sunki užduotis. Laimingi darbuotojai yra savo darboviečių patriotai,
visuomet dirba
taip lyg dirbtų sau patiems.