Leidinio numeris:

2013.11.19 (204/2013)

Rodyti

Verta įsidėmėti

Kodėl laimingas darbuotojas – geresnis

Visi žino, kad su malonumu ir pasimėgavimu atliekamas darbas visuomet eisis greičiau ir lengviau, bus
padarytas geriau. Tokia pati taisyklė paprastai galioja ir versle: savo darbu patenkinti ir besimėgaujantys
darbuotojai visuomet dirba geriau nei tie, kurie yra viskuo nepatenkinti. Tiesa, darbuotojo laimė versle,
kitaip nei jo asmeniniame gyvenime, dažniausiai priklauso ne nuo jo paties, o nuo vadovo. Kodėl laimingas
darbuotojas geresnis?
Aptarnavimas. Vienas puikiausių dalykų – klientų aptarnavimo srityje dirbantys laimingi darbuotojai. Su
laimingu ir besišypsančiu darbuotoju bendraujantis klientas visuomet juo pasitikės labiau, pirks daug noriau.
Tiesa, didelė įmonių dalis būtent šioje srityje taupo, aptarnaujantiems darbuotojams moka mažiausiai. Niekas
neabejoja, kad mažai uždirbantis darbuotojas – nelaimingas darbuotojas. Pagalvokite apie tai. Ar tikrai
klientus parduotuvėse aptarnaujantys žmonės yra žemiausia grandis?
Nuomonė. Laimingi darbuotojai visuose savo gyvenimo žingsniuose apie įmonę atsilieps tik teigiamai. Labai
lengva apskaičiuoti, kokią įtaką viešajai nuomonei apie bendrovę turi jos darbuotojai. Šimtas savo darbovietę
giriančių samdinių yra pačios geriausios ir įtikinamiausios reklamos skleidėjai.
Lojalumas. Laimingas darbuotojas savo įmonei yra lojalus. Tai reiškia, kad net už didesnę algą jį pervilioti
konkurentams būtų be galo sunki užduotis. Laimingi darbuotojai yra savo darboviečių patriotai, visuomet dirba
taip lyg dirbtų sau patiems.